Σκοπός
Να βοηθήσει τα στελέχη στην επισήμανση των σημείων που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για ένα πρόγραμμα telemarketing κατά την διάρκεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας
Διάρκεια
6 ώρες
Συνοπτικό Πρόγραμμα
Η προετοιμασία και η οργάνωση της τηλεφωνικής πώλησης / εξυπηρέτησης από το τηλέφωνο
Συνηθισμένα λάθη που γίνονται στις πωλήσεις από το τηλέφωνο.
Παράγοντες επιτυχίας στην τηλεφωνική επικοινωνία
Ο έλεγχος της τηλεφωνικής συνομιλίας.
Οδηγίες - Λεξιλόγιο τηλεφωνικής επικοινωνίας
Έλεγχος τηλεφωνικής επικοινωνίας.
Χειρισμός αντιρρήσεων από το τηλέφωνο.